Tuesday, May 3, 2011

Oi-aku edit lah...

from my humbe 40D and adobe photoshop cs3.


<EDIT>
petang-petang macam ni memang malas jek aku nak buat keje kat opis. mula la tangan menggatal godeh2 gambo. hasilnye mcm ni lah...bukan teror pon....saje suke-suke mata melihat..hehehe...banyak kelemahan dalam gambo ni..focal distance dgn sharpness kurang. maklum la pakai pon lense xtele...huhuhu...tapi bukan soal gajet yang nak disentuh..cume hasil edit..kadang-kadang edit ni jadi benda yang sangat susah bile gambar tu cantik tp framing salah la, exposure salah la, sudut xkene lah, RO3 xbtol...banyak...
tp pucuk pangkal selagi ia capture moment tu dan ade nilai, maka gambo tu tetap cantik kan..
yang menulai adalah mata pasangan pengantin ni..harap-harap diorang berpuas hati dengan kebolehan aku dan aku harap leh continue service tuk adik-adik diorg yang akan datang. bak kata orang, sekali satu family kite tapau..hehehe....aku hanya insan yang meluah kreativity dan idea.


SIAPE PON KITE, HARUS PERCAYA DENGAN KEBOLEHAN DAN BAKAT KURNIAAN TUHAN SERTA GUNAKAN KEARAH YANG BAIK

2 comments:

Kopi O Ais said...

ini memang puas hati ni kalo aku tgk gmbr lawa mcmni... huhu good job man.. !! I like it.

Oh!Shetym said...

tq bro..hehehe