Monday, May 2, 2011

Oh-lepak weh

from humble canon 40D
custom tone



HELP!! buat pertama kali aku bekerja dengan keadaan tak bersedia...semua gara-gara keadaan badan yang terlalu letih/over usage..cover kerja sorang-sorang dari 30april sampai 2may...pergh memang tercabot tulang belikat aku..tak kire la brape banyak pon yang client bayar, aku tetap kene buat yang terbaek..

cuace minggu ni tak la panas terik atau ujan lebat..cuace nye redup-redup mendung jek..molek sangat la kan..tapi mungkin sebab bekerja dengan suasana sesak & penuh dengan ramai orang, buat aku cepat terhidrat..memang tak pernah aku berpeluh bagai mandi selama ni..tetibe kali ni lain macam..bukan tu jek, siap sakit kepala menusuk-nusuk...adoi...memang tak larat....

aku rase lepas ni aku kene up level of charge aku la...so boleh cover lagi sorang cameraman punye gaji. tak la aku bagai nak gila layan sorang-sorang. bukan ape kadang-kadang bile ade masalah macam ni, tu yang menjadikan backup photog tu amat berguna..

pepun alhamdulillah la semua dah ok..selesai..cume aku jek yang masih perlu rehat lebih skit tuk cari tenaga yang ilang..harap-harap aku ok lah cepat.banyak keje nak kene laksanakan ni..

KERJA-KERJA JUGAK, KESIHATAN KENE JAGE KAN

No comments: