Thursday, May 5, 2011

Oh-snap-snap







































*from my humble canon 40D+50mm


best!...tak sangke aku berpeluang tuk hadir private function macam ni dengan invitation. seumur idup skali jek kot...best....memang best. majlis ni under undangan istimewa pihak MY COUTURE kepada Phocus Art, so aku pun terlibat lah same. tak pernah lagi aku dapat shoot selebriti dan di beri keistimewaan macam official photog...memang menakjubkan lagi-lagi buat aku yang sangat mentah dalam arena photografi tanah air ni.

shoot ni berkenaan launching MY COUTURE RAUDAHAH Collection. so ade la model catwalk sepanjang lane table tuh...aku pon shoot je la mane yang dapat.maklum la pakai lense pendek jek...xdapat la penuh.tapi puas hati la gak sebab tak menghampakan hasilnye.hehehehe...selebriti pon spoting jek nak amik gambo.lagi-lagi akak Maria Tengku Sabri Jalan2 Cari Makan tuh...very the nice...siap leh gurau-gurau dengan dia..kesian kat dia sebab kepenatan baru lepas operation dah jadi MC..memang respect kreadibiliti kak maria nih...hehehehe...rozita chewan pon terbaek gak..leh layan sesi photo dengan kitorang dan press..dia memang la hai cantik...hahaha..berkenan den..hihihih...bertuah aku dapat merakam serba skit gambo dia..yelah bukan senang orang macam aku nak dapat peluang macam ni kan..

so pada aku yang penting moment bukan ape yg kite pakai tuk capture moment tu..
GUNAKAN APE YANG ADE SEBAIK MUNGKIN DAN SEHABIS MUNGKIN SEBAB SESUATU BENDA TUH ADE KELEBIHAN TERSENDIRI.  LOVE MY Canon 50mm f1.8..hehehe

No comments: