Monday, May 16, 2011

Oh-shetym dan 40D nye















from canon 40D+50mm 1.8 only


Dah lame tak gi outing..ahad lepas (15 may 2011), aku saje2 la ajak kawan2 shoot street modeling kat wong ah fok..saje jek tujuan nye..nak merapatkan silaturrahim.hehehe...dalam dunia seni ni kene la ade toleransi dalam persahabatan..yelakan kadang2 kite terlanggar kawasan orang..so kene la pandai bergaul dan buat kawan so xla jadi msalah kelak..atleast ade gak geng..hehehe

Gambo2 ni sume aku amik pakai kamera burok aku tu jela..xde high-end sgt..xmampu lah..hehehe..tunggu bonus taun depan kot...ekeke...hasil nye memang puas ati lah..maklum la guna ape yang ade..so kene la btol2 memahami konsep dan penggunaan tuk hasilkan gambo yang boleh diterima mata..hehehehe..

TQ kat Nad,Ela,Fila sebab sporting...hehehe dapat enjoy sesame..seronok bile dapar buat benda yang kite minat same2 dengan kawan2 yang sekepala...so ilmu dan mood event tu keep on flow jek..aku edit gambo2 ni sume just simple2 jek..maklum la banyak lagi job lain yang menanti tuk disiapkan..so xleh la leka sangat..

Harapan aku, next time aku buat lagi ounting macam ni, lebih ramai kawan2 datang..so dapat la memeriahkan lagi scene johor bahru..hehehe...dan makin banyak ilmu yang dapat dikongsi bersama INSYALLAH..


MAN BEHIND THE CAMERA IS PRICELESS THAN THE CAMERA IT SELF

No comments: