Sunday, July 24, 2011

Sesekali Of The Path

OMG!!! kasi gempaq dunia nih..

TQ buat DIA tuh..sebab beberapa hari ni dia ade dekat jek...dapat luang mase..walaupun xlame tapi jadi la..kurang-kurang aku dapat la jugak kenali hati budi masing-masing..Jarak ni ha yang jadi problem..jauh sangat..hehehe...kalo dekat sket kan bagus..leh la hari-hari macam ni...

Lama wooo tak rase macam ni...yelah...bukan selalu pon orang macam aku nak dapat peluang macam ni..aku rase DIA dah buat yang terbaik untuk memenuhi masa kami..harapan aku, moga ia tak brenti setakat ni lah...aku perlukan sokongan dan galakan dari orang yang memahami kerjaya dan minat aku ceburi ni..so, wish next time will be more best than ever...

TQ so much buat DIA...

~~SAPE TU TAK YAH LA TAHU SEBAB TAKUT NANTI PANAS TAK KE PETANG HUJAN DI TENGAH HARI>>>NAYA JEK~~~

5 comments:

Anonymous said...

\(^.^)/ semoga bahagia....

Oh!Shetym said...

mcm kenal jek org angkat ketiak ni~~

Anonymous said...

eah??? knal k???
tu adlah salah satu clue...

Oh!Shetym said...

HAHAHAHA~~BAWANG MERAH BAWANG PUTIH...U WAT CMTU I TAU SAPE U HUKEY..HAHAHA

Anonymous said...

semoga bahagia selalu. ^^