Sunday, July 24, 2011

OH----dah pandai merangkak anak papa \^_^/



HUREH! HUREH! LAMBUNG! LAMBUNG!


alhamdulillah sudah cukup setahun perjalanan hidup aku dalam photography secara serius nye..walaupon dah lame berkecimpung sejak zaman blajar kat politeknik lagi, baru kebelakangan ni jek yang aku mula berjinak-jinak dalam industri ini..masih lagi mentah..masih lagi banyak perkara yang aku harus pertingkatkan dan perbaiki untuk memberi kepuasan..bukan hanya kepuasan client aje, tapi kepuasan diri
sendiri jugak...

aku mulakan industri ini hanya berbekalkan semangat dan kesungguhan untuk mencapai matlamat diri. Secara am nya aku bergabung dengan best frend aku Siti Asmah untuk menubuhkan satu crew yang memberi khidmat fotografi, gubahan hantaran, hamper, dan grafik. Setelah tu, kawan aku dari tempat keje lama Que pon join lah..sempat la buat 4 job bersama dia sebelum dia kembali sibuk dengan komitmen
utama iaitu kerja full time..so tinggal la aku dengan asz

sepanjang 2010 hingga 2011 ni dah hampir 15 job aku dapat..alhamdulillah semua berjalan lancar..berkat kesabaran dan dorongan dari keluarga dan rakan2, kami survive dalam banyak turun naiknye industri ni..walaupun ade beberapa masalah yang berlaku tapi itu semua lah yang mematangkan
aku dan KIC dalam situasi macam ni...

Sekarang ni KIC masih lagi beroperasi..dan tidak pernah ber'bos'kan sape-sape..aku tak akan matikan atau hentikan ape yang telah aku bangunkan dan ape yang telah aku hasilkan selama ni..dan aku harap Asz pon macam tu..Moga- moga tuhan merahmati dan memberkati usaha kami yang murni ini. AMIN


<KIC dah tumbuh gigi sebatang..hihihi..nak tunggu penuh ni mau umor 40>

No comments: