Monday, June 6, 2011

Oh-cuti rehat badan

INDAH CIPTAAN TUHAN
*gambar google sekadar hiasan


need a rest! adoi...dah lame tak berehat...keje jek...hari biase keje opis..malam editing...ujung minggu amik gambo..huish.......memang lepak idop aku kalo hari-hari macam ni...kene pikir ikhtiar tuk berehat ni...penat weh...otak naik beku badan naik lesu...huhuhu

dok kat johor ni kalo nak santai-santai kene la menghala ke timur johor..sekitar persisiran kota tinggi hingga mersing...banyak port kalo nak gi...just kne prepare la...hurm..tapi nak pilih tempat ni yang kadang-kadang leceh..yelah...kalo ujung minggu mesti ramai orang..lagi-lagi kalo kene cuti sekolah...adeh..memang penoh..nak kne cari tempat yang tenang...kurang orang...redup...haaaa baru best..baru dapat release tension..

so aku cadang ujung minggu ni aku nak amik skit ruang dan masa tuk diri aku..nak berehat...nak cari ketenangan..nak cari energy yang hilang banyak dalam setahun ni...nak gi mane tu aku tak sure lagi...tp yang penting kene CUTI GAK!




~MENIKMATI DAN MENGHARGAI HIDUP SEPERTI KITA MENGHARGAI KEINDAHAN ALAM SEMESTA CIPTAAN YANG ESA~

1 comment:

Gr@ce said...

wei ~ go holiday alone meh ? a geng la ~ baru enjoy ma ~~ haha